viernes, 17 de abril de 2009

Microrelato I

¿No le regalarías también el collar? Se repetía una y otra vez; las mismas palabras que todo el mundo le había advertido. Pero él no hizo caso y le compró el collar, los pendientes, el reloj, el anillo y todas las joyas que ella pedía. Siguió con el yate, la ropa… hasta que se gastó todo el dinero que había ganado con su primera novela. Cuando no pudo seguir su ritmo, tal y como habían vaticinado los suyos, Holly se fue. Nunca la volvió a ver, pero sabía que cada mañana estaría desayunando frente al mismo escaparate.

1 comentario:

Moments d'Òpera dijo...

L'home és l'únic animal que beu sense tenir set, menja sense tenir gana i parla sense tenir res a dir. Alhora, som especialistes a equivocar-nos davant l'evidència de l'error.

Però és que sense risc no es pot viure, què en faríem de l'adrenalina dels moments que, ho sabem, en el futur recordarem amb un record agredolç? La vida és senzilla, però avorrida.

És com allò que diu en Woody: "Hi ha dos tipus de persones: les bones i les dolentes. Les primeres dormen bé, però les segones s'ho passen molt millor quan estan despertes".